marți, 11 septembrie 2012

Şi viaţa trece...

Din ce e formată viaţa? Din nimicuri materiale, din sentimentul fals de fericire, din realizări măreţe? Din ce?
Poţi face o listă a lucrurilor ce te însoţesc pretutindeni? Ce te pun mereu pe gînduri? Ce te fac să analizezi viaţa? Poţi să compari aceste lucruri şi să hotărăşti pentru tine ce este într-adevar esenţial şi ce reprezintă nişte banalităţi?
Da! Poţi! Trebuie doar să încerci!
Cum? Asta încerc eu să fac! Încerc să găsesc ce este esenţial în viaţa mea, ce merită să fie aici, ce mă face să devin mai bună, ce reprezintă motoare, imbolduri pentru a trai o viată fericită, ce mă face să muncesc pentru un viitor mai bun, ce mă face să cred că totuşi speranţa moare ultima!
Sînt atitea lucuri banale în jurul meu, cărora le acord o atenţie abuzivă, sînt atîtea oameni care nu merită nici măcar să mă cunoască.
Voi încerca încontinuu să fac ceva cu viaţa mea! Să o schimb! Să elimin nimicurile şi să pun accent pe ceea ce într-adevar contează. Nu-mi voi petrece viaţa alergînd după bogăţii false, după valori înşelătoare.
Voi învăţa să treiesc înţelept, să analizez mereu adevărul.
Pentru că viaţa trece, timpul e nemilos... iar noi sîntem muritori.
Voi încerca să fac în fiecare zi mai mult decît cred că pot! Voi încerca să nu ascult poveţe false.
Voi încerca să cred în mine! Să cred că pot face orice!
Voi încerca să caut în mine curaj să-mi schimb viaţa! Să-mi elimin eu singură greşelile şi erorile.
Voi încerca să învăţ în fiecare zi ceva nou, să încerc ceva cu totul diferit. Sînt sigură că voi reuşi!
Fiecare zi din viaţa mea poate deveni minunată, trebuie doar să încerc să schimb ceva!
Timpul e preţios şi trece prea repede, eu voi încerca să-l întrec! Să reuşesc să fac totul pentru a-mi forma un viitor prosper, pentru a dezvolta în mine nişte valori esenţiale.
Ceea ce mă va ajuta să trec peste greutăţile vieţii este faptul că timpul este prea scump! Iar eu nu-mi pot permite să stau şi să-mi pierd viaţa!
Voi încerca pînă la sfîrşit să fac totul ce-mi este în stare!
Pentru că doar încercînd voi învăţa să trăiesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu