marți, 24 iulie 2012

Timpul


...Şi cînd nu mai pot suporta durerea, iarăşi  mă întorc cu gîndul la tine, iarăşi  încerc să mă ascund în amintirile trecutului, iarăşi încep să mă conving că avem o viaţă înainte. 
 
Cu  toţii înţelegem că timpul şi viaţa vor şterge erorile, vor elimina  tot ce a fost în plus, şi totuşi, de ce timpul e atît de nemilos, de ce  se scurge atît de încet, de ce ne lasă singuri faţă în faţa cu sine atît de des? De ce?   ca să învăţăm să ne iubim, să ne iertăm şi să ne supotăm pe noi înşine...

 Am  învăţat să am rabdare, să am speranţă, să aştept. Am învăţat să iubesc timpul aşa cum este, şi atunci cînd dezamăgirile mă omoară... aştept să vină Timpul să mă salveze.

Viaţa e atît de  complicată încît oamenii pierd orice speranţă. Viaţa ni-o complicăm  noi înşine, cu  certuri fără sens, cu vorbe pripite, cu  gînduri ucigaşe. Încetează să te mai chinui, încetează să gîndeşti că nu eşti la fel de bun ca alţii, că nu meriţi fericirea. Salvează-te de propriile gînduri.
Cunoaşte-te pe tine însuţi, analizază-te, judecă-te şi schimbă-te! Schimbările sînt mereu bune. Nu-ţi fie frică să te schimbi pentru cei ce-i iubeşti...fie-ţi frică să-i pierzi. Schimbă-te!... dragostea te va ajuta.

Crezi că e greu să pierzi? În realitate e mult mai complicat să păstrezi ceea ce ai. E greu să te împarţi pe tine însăţi cu altcineva, e greu să jertfeşti, e greu să dăruieşti fericire. E greu! Dar merită. Doar aşa vei învăţa să iubeşti.
Viaţa  e grea, e diferită şi se schimbă încontinuu. Oamenii apar şi dispar din viaţa ta, păstreză-i nu doar în inimă ci şi în braţele tale. Timpul nu e veşnic, e finit, la fel ca şi oamenii ce ţi-l dăruiesc...

Uită de dezamăgiri, de certuri, de minciuni! Iubeşte şi Iubeşte-te! 
Nu te mai gândi atît de mult, nu analiza nimicuri, nu te pierde în banalităţi. Salvează-te!
Descoperă-te! Schimbă-te!  Învaţă să iubeşti şi să preţueşti timpul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu